Felejtsd el a bonyolult és időigényes adminisztrációt és a készlethiányt! A Bythepay kávézó szoftver segítségével végre a fejlődés útjára léphetsz.
Az elviteles és helyben fogyasztásos megoldásnak köszönhetően gyerekjáték a rendelések gyors és pontos kezelése. A Bythepay kávézó szoftver raktárkészlet program és leltár program funkcióival mindig pontosan tudod majd, hogy hogyan is állnak a készleteid. A franchise rendszer és törzsvásárlói rendszer kialakításával pedig egy régóta dédelgetett álmod válhat valóra: a növekedés.
Nincs több elrontott és elmaradt rendelés, Áfa kulcsokkal hadakozás, manuális hiba és káosz. A Bythepay kávézó szoftver segítségével az NTAK belépés, az adatelemzés, a rendelésfelvétel, speciális feltétek kezelése, a raktárkezelés, és a törzsvásárlói rendszer kiépítése is gördülékenyebbé válik.
Az NTAK kávézó szoftver megoldja az adatküldéssel járó nehézségeket, biztosítva, hogy az adatok mindig pontosan és időben kerüljenek továbbításra.
A kávézó szoftver biztosítja, hogy raktárkészleted mindig precíz és pontos legyen és mindezt bárhol és bármikor ellenőrizheted.
A törzsvásárlói rendszer használatával hűséges vendégkört alakíthatsz ki, növelve az ismételt vásárlások számát és a vendégek elégedettségét.
A franchise rendszer segítségével több kávézót is egyszerűen kezelhetsz, biztosítva az egységes és hatékony működést minden helyszínen.
A rendelésfelvétel most még egyszerűbb és hatékonyabb a gyors kiszolgálás funkciónak köszönhetően, mely csökkenti a várakozási időt és növeli a vendégek elégedettségét.
Automatizált NTAK adatküldés, amely teljesen leveszi a terhet a munkatársak válláról, biztosítva a pontos és időben történő adatküldést.
Elvitel? Helyben fogyasztás? Vagy akár mindkettő egy rendelésen belül? Kávézó rendszerünk bármelyik esetet 1 gombnyomással kezeli.
Sosem volt még ilyen gyors a pultnál történő fizettetés. Rendszerünkben 3 gombnyomással elvégezhető, így nincs több kígyózó sor.
Gyors és egyszerű asztaltérkép készítés, amely lehetővé teszi az asztalokra érkező rendelések kezelését akár négy különböző helyiségben is.
Készletnyilvántartás, receptúrák kezelése és raktármozgások nyomon követése, beleértve a ki- és bevételezést, selejtezést, leltározást, átmozgatást.
Kávézó programunk összekapcsolható 15 fajta különböző pénztárgéppel és adóügyi nyomtatóval, így a manuális hibák teljesen elkerülhetőek.
Automatikus kedvezménykezelés hűséges vásárlók számára, különböző kedvezmény csomagok létrehozásával és kezelésével.
Termékeid több különböző variációban elérhetőek? Akkor a feltét kezelést Neked találtuk ki, mert itt az extra hozzávalókat a vendég választhatja ki.
Teljes körű személyzeti fogyasztás kezelésére és tárolására kialakított felület, amely átláthatóvá és könnyen kezelhetővé teszi az elszámolást.
A zárás funkció a nap bármely pillanatában naprakész információt szolgáltat a vendéglátó egység bevételéről, fizetési eszközökre bontva.
Több üzlet kezelése egy helyen, eltérő terméklistákkal és árakkal, egyszerű és átlátható módon.
Szoftverünkön belül könnyedén van lehetőség ÁFA-s számla kiállítására. A kiállított számla emailben továbbítható a partner felé, vagy ki is nyomtatható.
Gyors adatküldés a bankkártya terminálnak, amely lehetővé teszi a fizetendő összeg pillanatok alatti átvitelét a kártyaolvasóra.
Gyors és egyszerű számlabontás, amely lehetővé teszi a számlák különböző fizetőeszközökkel történő rendezését.
Nem gond, ha hibázol. Sztornó funkciónkkal bármikor korrigálható a probléma a megfelelő jogosultságok megléte mellett.
Szoftverünk termékenként, kategóriánként és törzsvásárlói csoportonként is képes kedvezményt adni.
Egy személyes, csak neked fenntartott webirodát biztosítunk számodra, melyet a nap 24 órájában, a világ bármely pontjáról elérhetsz.
Villámgyors rendeléstovábbítás a konyhába vagy pultba, akár 1 másodperc alatt, több konyha és pult beállítási lehetőséggel.
Rendelésfelvétel közvetlenül a vendég asztalánál, telefon vagy tablet segítségével, így gyorsítva a kiszolgálást és csökkentve a hibalehetőségeket.
A fenti előnyök elképesztőek, igaz? Képzeld el, mennyi mindenben segíthetnénk neked. Most beszéljenek helyettünk a számok, amik alá is támasztják mindezt!
Pontatlan adatok, lassú rendszer és átláthatatlanság nehezíti a mindennapi munkát? Az NTAK kompatibilis kávézó szoftverünk segítségével most minden egyszerűbbé válik! A Bythepay kávézó szoftverével az adatok automatikusan, pontosan és időben kerülnek továbbításra, így nem kell aggódnod az adatszolgáltatás nehézségei miatt. Rendszerünk biztosítja, hogy 100%-ban a jogszabályoknak megfelelően kerülnek továbbításra adataid az NTAK irányába.
Próbáld ki az automatikus adatküldés kényelmét, és tapasztald meg, milyen egyszerű lehet az NTAK vendéglátás!
Elvitel, helyben fogyasztás, különböző igények – mindez könnyen káoszhoz vezethet – persze, ha nem a megfelelő rendszert használod. A Bythepay kávézó szoftverrel bármelyik esetet 1 gombnyomással kezelheted, akár mindkét esetet is egy rendelésen belül. Kávézó rendszerünk nemcsak gyorsabbá és hatékonyabbá teszi a rendeléskezelést, hanem biztosítja, hogy minden rendelés pontosan és időben kerül teljesítésre, legyen szó elvitelről vagy helyben fogyasztásról.
Válaszd a nyugodtabb munkanapokat és a elégedettebb vendégeket!
A toll és füzet felett eljárt az idő, ráadásul a hibaszázalék is elég magas ennél a “megoldásnál”. NTAK vendéglátós szoftverünk pincér applikációjával azonban a rendelés közvetlenül a vendég asztalánál vehető fel egy telefon vagy tablet segítségével, így gyorsítva a folyamatot és minimalizálva a hibák esélyét. Az applikáció automatikusan továbbítja a rendeléseket a konyhába vagy a pultba, így csökkentve a várakozási időt és növelve az asztalok forgási sebességét. Az asztaltérkép funkcióval a pincérek könnyedén kezelhetik az asztalok elrendezését és foglalásait.
Ezzel nemcsak a vendégek elégedettségét növeled, hanem a dolgozóid munkáját is megkönnyíted, és a bevételeidet is maximalizálhatod.
A legjobban pörgő alapanyagok hihetetlenül gyorsan elfogynak és ráadásul pont a legnagyobb pörgés közepén? A Bythepay NTAK kávézó szoftver raktárkészlet programja segít, hogy mindig naprakész legyél az alapanyagokkal kapcsolatban. Az NTAK rendszer biztosítja a pontos adatkezelést, így elkerülheted a készlethiányt és a túlkészletezést. A pontos leltár program segítségével könnyedén nyomon követheted a készleteket, és gyorsan reagálhatsz az igények változására. Ez különösen hasznos a franchise rendszerben, ahol több helyszínen is egyszerre kell biztosítani a zökkenőmentes működést.
Tapasztald meg testközelből, hogyan is működik!
Ki ne szeretne egy olyan kávézót, ahol rendszeres látogatását és hűségét értékelik?
A Bythepay kávézó szoftver segítségével könnyedén kialakíthatsz egy erős törzsvásárlói rendszert, tele hűséges vendégekkel, amely növeli a vendégek visszatérését és elégedettségét. Könnyedén nyomon követheted a vendégek fogyasztási szokásait, és személyre szabott jutalmakkal ösztönözheted őket a visszatérésre.
Próbáld ki most ingyenesen és kockázatmentesen, mennyi plusz bevételt hozna ez az extra funkció!
A pontatlan, nehezen átlátható pénzügyi jelentések és kimutatások megnehezítik az étterem vezetését és hibás döntésekhez vezethetnek. A Bythepay vendéglátó szoftver segítségével mindez a múlté! Kávézó szoftverünk biztosítja a teljes körű kimutatásokat, így könnyedén nyomon követheted a bevételeket, kiadásokat és a készletet. Kimutatásaink exportálhatóak, így lehetőséged van további teljesen személyre szabott statisztikák készítésére is.
Ismerd meg az átlátható pénzügyi irányítás előnyeit!
A napi zárás az egyik legidőigényesebb és stresszesebb feladat egy kávézó életében. A pontatlan adatok, a lassú rendszer és az átláthatatlanság mind hozzájárulhatnak a problémákhoz. A Bythepay vendéglátós szoftverével azonban ez már a múlté. Az NTAK kompatibilis szoftverünk egyszerűsíti és felgyorsítja a napi zárás folyamatát, biztosítva, hogy minden adat pontosan és időben kerüljön rögzítésre és továbbításra az NTAK rendszerbe. Kávézó szoftverünk segít abban, hogy a napi zárás zökkenőmentesen történjen, így több időd marad a vendégeidre és az üzlet fejlesztésére.
Éld át a nyugodt zárás élményét és növeld az üzleted hatékonyságát!
Fedezd fel, hogyan teheti hatékonyabbá és egyszerűbbé kávézód működését a Bythepay kávézó szoftver. A gyors és egyszerű NTAK belépés, automatizált NTAK adatküldés, gyors kiszolgálás, raktárkészlet kezelés és számlázási funkciók mind garantálják a hatékonyságot és az átláthatóságot.
Emeld új szintre a rendelésfelvételt és építs ki erős törzsvásárlói rendszert a sikerért!
Kérd ingyenes demónkat és nézd meg a Bythepay kávézó szoftver működését 10 napig a saját szemeddel!
Nem csak a Bythepay vendéglátó program páratlan funkcióival tudunk neked segíteni. Találd meg nálunk a számodra legideálisabb eszközöket! Kávézó szoftverünk kompatibilis minden készülékkel, legyen szó telefonról, tabletről, vagy nagy POS képernyőkről.
Válaszd ki a megfelelő hardvereket, hogy még egyszerűbb legyen a kávézó vezetést!
Csomagjaink nemcsak a szoftverhasználatot tartalmazzák, hanem a teljes körű, kiváló supportot, a folyamatos frissítéseket, új funkciókat, valamint a naprakész jogszabálykövetést, legyen szó például az NTAK-ról vagy akár csak egy áfakulcs változásról. Bythepay étterem szoftverünk bevezetése a vendéglátó egységek 80%-nál már az 1. hónapban megtérül.
Kávézó szoftverünket úgy terveztük, hogy tele legyen olyan funkciókkal, melyek nemcsak megkönnyítik, de fel is gyorsítják a napi munkamenetet, ilyen például a képes megjelenítés termékeknél és kategóriáknál. Az egyszerű és logikus szoftver felépítés lehetővé teszi, hogy valóban az első 10 percben megérthető és elsajátítható legyen a teljes működés.
Nem, az NTAK adatküldés nálunk teljesen automatizált. A rendszer automatikusan küldi az adatokat, még akkor is, amikor az üzlet zárva van. Így a szabadnapokon nem kell bemenni és manuálisan adatot jelenteni.
Ügyfélszolgálatunk az egyik legmegbízhatóbb Magyarországon. Biztosíthatunk, hogy amennyiben kérdésed merülne fel, kollégáink a lehető leggyorsabb és legszéleskörűbb segítséget nyújtják. Továbbá ügyfeleinknek korlátlan hozzáférést biztosítunk több mint 90 oktató videónkhoz, amelyek minden funkciót részletesen bemutatnak. Igény esetén online és helyszíni oktatást is biztosítunk a még egyszerűbb üzembe helyezés érdekében.
Kávézó szoftverünket a lehető legmegbízhatóbbra terveztük, így akár egész napos internet kimaradás esetén is tökéletesen működik. Minden adat tárolódik és amint újra elérhető az internet az adatok feltöltésre kerülnek a felhő alapú webirodába.
A válaszunk: igen. Üzleted pillanatnyi állása mindig pontosan 2 kattintásra lesz tőled bárhol is vagy a világban. Csak lépj be saját webirodádba és máris láthatsz mindent, ami üzletedben történik.
Egy kávézó szoftver bevezetése sok felesleges terhet ró a tulajdonosra és az alkalmazottakra egyaránt. Belegondolva, hogy egy még ismeretlen rendszerbe kell akár több száz italt és ételt is felvenni valóban elrettentő feladatnak tűnik.
A jó hírünk, hogy ebbe bele se kell gondolnod! Nyitási csomagjaink tartalmazzák a teljes rendszer kialakítását, a termékeid feltöltését, így neked nem kell ezzel a plusz munkával számolnod. Te csak lazíts és élvezd a vendéglátós szoftverünk adta kényelmet és precizitást.
© Bythepay Kft. – Minden jog fenntartva! | Adatvédelmi tájékoztató